En egen liten sjukdom

Haha ehm ja vad ska man säga. Vi har här i familjen kommit fram till att jag INTE har vinterkräksjukan. De andra har legat i dagar och mått dåligt, ätit sitt första mål mat idag liksom. Jag skulle då ha fått "vinterkräksjukan" igårkväll och skulle då vara frisk redan idag. Låter inte speciellt rimmligt tycker någon av oss. Om det nu inte skulle vara så att jag har ett väldigt bra läkekött! Haha, jag menar okej jag började lite försiktigt att äta blåbärssoppa och skorpor. Men sedan har jag även ätit grillad kyckling och pommes, jag har ätit glass och lite choklad. Jag har lite ont i magen, men det är väl iofs förståligt om man knappt har ätit något på över 24h!? Haha. Jaja, så som det känns nu så ska jag helt säkert till skolan imorn och äta taco! haha, ja vi ska dit lite tidigare för att äta mat. Nördigt men va fan, mat är gött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback