Wierd!

En vän kan överraska dig nu. Eller så är det du som står för det oväntade! En något "udda" dag.
Så står det i mitt horoskop för idag...

Jag är lite rädd. För idag har varit en minst sagt udda dag! Haha, allt har varit konstigt på någotsätt. Och jag känner mig lite bortgjord på grund av en viss person. Men ja, det är ju inte första ggn så jag ska väl överleva nu med antar jag.  Ja, jag kanske bara har kul. Men det handlar inte bara om det. Meningen är att det ska vara på kul, men det är det inte. Eller jo lite...

NEXT! 
jao, så får det nog bli nu!
Men det känns bättre än jag trodde det skulle göra. 

Jag blev ensam nu ikväll, inte meningen att jag skulle bli det. Men jag och Lisa åkte ut till Sandbacken och åt glass och tittade på solnedgången tillsammans. Det är ju sommarlov, då ska man göra sånna saker med personer man tycker om. Och jag tycker om Lisa. Skulle ha träffat Erica idag, men det blir imorrn istället. Det ser vi fram emot.


Jag trodde ändå det skulle bli bra, eftersom jag hittade en fyrklöver!
Jag älskar att fokus ligger på plattorna bakom och inte min hand och klövern.



Vi satt på berget, tittade ut över vattnet och solen. 
Jag ville gråta kändes det som, det var så vackert! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback