Valet och kvalet

Jag har haft en bra dag trots att jag hela tiden har klagat på att jag inte tar studenten - men alla andra. Jag är jätteglad för eran skull, verkligen. Har aldrig varit så glad för någon annans skull förut, verkligen inte. Och jag är inte alls avundsjuk...
DET KUNDE HA VARIT JAG! Bläh. Det borde ha varit jag. Just nu känns mitt liv ganska jobbigt.
Alla bara: Så, är det skönt att ta studenten nu då?
Jag: mmmh kul att du nämner det, jag har ett år kvar! Kul verkligen... tack för att du tvingar mig att säga det! JAG HAR ETT ÅR KVAR, hör du ?
Haha, okej det är väl inte riktigt så det går till kanske. Meeeen ändå.

just nu står jag i valet och kvalet om jag ska ta bil till skolan eller inte. Det ska regna ganska mycket imorrn har jag hört. Jag gillar inte att köra när det regnar. Det känns så osäkert på något vis. Klart jag måste lära mig att köra då med, men just nu vet jag inte. . . Hm!
Bil eller inte?
Jag behöver kanske bilen hem sen, för går ej några bra bussar så att jag hinner hem till studenterna springer ut här...Därför behöver jag det! Men å andra sidan är det ju bara att gå tidigare från skolan om det skulle behövas liksom.

Lyckades frästen köpa en tubtop idag. Jag har fan snart inga pengar kvar. Jag få hålla i dem nu...Det var på MQ iallafall. Har kollat in den hela våren och nu var det halva priset, så lite ekonomisk var jag allt ändå... En Paris Kate & I top var det. Guldig med blommor på typ... assnygg!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Yes tyvärr stämmer det :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback