Skolavslutning

Ja minsann! Nu är det ÄNTLIGEN skolavslutning. Snart har jag sommarlov, officiellt. Dock känns det liksom som om att jag har haft sommarlov den senaste månaden så jag vet inte om det kommer bli så stor skillnad. Dessutom ska jag provjobba och gå massa kurser direkt på måndag så det blir inte så långvarigt för mig ändå. Det bästa av allt är att jag får betalt för det. Haha. Det tycker jag är bra. Meen iaf, idag är stressigaste dagen känner jag.
- Först skolavslutning för mig i Karlstad
- Åka till Säffle för studenterna
- Hem till Lisa och gratta
- Karlstad, och Sanna
- Ut ikväll...

Egentligen är det inte mycket, det är bara det att jag ska åka alla de där milen fram och tillbaka. Det känns lite hårt faktiskt, men det är värt det.
Idag är det ännu värre med studenten eftersom alla kompisar här i Säffle tar den och så försvinner de till hösten och jag har ingen kvar här hemma. Kul att alla i min förra klass tar studenten och jag har ett år kvar.

Synd att det regnar idag ändå, när de tar studenten och allt. OCH DET MENAR JAG FAKTISKT!


 Som sagt, synd att det regnar. Men jag vill faktiskt
vara fint klädd ändå! Herregud, jag har ju haft den här
klänningen bestämd sedan länge inte ska lite regn stoppa mig.

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: tusen tack<3

väldigt fin klänning får jag säga jätte fin på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback