Samma tid, samma plats

Som sagt så var jag på Duse idag med min familj. Och det här måste seriöst ha varit den varmaste dagen i år. Även fast att det var soldis så stekte solen som bara den. Jag blev varm precis hela tiden och hoppade därför i vattnet nästan var 15:e minut.
Vi träffade på våra grannar Tord & Ullerika med. När jag var yngre så var min syster kompis med deras dotter och våra två familjer var alltid och badade på duse. Och alltid på samma ställe. En sommar var vi där nästan varje dag och badade, åt smörgås och fikade. Det var trevligt tycker jag...

Nu är dock just den platsen väldigt populär och nästan allitd upptagen, men ändå!


 Som ni ser lite soldis var det idag. Men som sagt,
stekande varmt. Som man kan se på min röda syster...
och då pratar jag inte om håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback