Salladsbutiken

Vet ni vad, det blir solen och Duse idag med. Jag nöjer mig då aldrig. Idag ska jag dit med mammis och pappis igen. Det blir primaballerina det. Vi ska köpa med sallad från Salladsbutiken. Och jag tror banne mig att det är 6:e ggn jag är där den här månaden. Älskar deras sallader, och så är de så billiga också. 40kr är ett helt okej pris liksom för en ordentlig sallad. Gaaalet gott är det.

Fick en liten rapport från min syster som befinner sig på Arvikafestivalen, och maten som vi funktionärer får är kass.
"De bantar ner oss också" skrev hon i ett sms och förklarade sedan att kvällsmaten hade inte räckt till alla och till frukost hade de fått en brödbit utan smör. Låter nice det.
"Vi kommer vara så slanka och fina när vi kommer hem sen" svarade jag henne.
Ja jag och Sanna åker ju dit imorgon och ska jobba med säkerheten. Grymt!

Hehe, duse var det.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback