Roadtrip musik, Spotify...

Ja herregud, imorgon ska jag, Lisa och Erica ut på en liten roadtrip. Var uppmärksamma på "Liten roadtrip", vi ska nämligen åka till Strömstad och steka ytterligare två dagar i solen. Fredag - Lördag. Det ska bli riktigt trevligt tycker jag. Hade tur att hitta ett billigt boende över natten så nu är det bara att ta bilen och åka dit liksom...
Vi planerade lite idag när vi låg ute på Duse, och sedan åkte vi in till stan och handlade lite engångsgrill och sådana saker. Vi bestämde också att var och en av oss ska ha med en skiva som vi kan lyssna på i bilen. Eftersom jag inte har någon ny och bra musik på min dator längre så gjorde jag en skiva med lite sommarplågor skulle man kunna säga. Inte bara, några är sommarklassiker också ju. BIG DIFFERENCE! Men det kan vara ganska härlig musik ändå när man är ute och åker bil lite sådär liksom...

Och bara för att jag är så snäll så kan ni få spellistan på Spotify om ni vill. GAAALET SCHYSST ÄR JAG!
Bara att hämta den här:
Roadtrip Josefine, Lisa & Erica !


 Jag har frästen inte sagt att jag har fått en sådanhär skylt!!!
MAJ GAD! Jag har fått en, så den kör jag runt med här i Sverige!
Det var Rickard som gjorde åt mig, jag fick två... utifall att jag skulle tappa en!
Det vita är dessutom reflex, så det syns i mörker! Perfa...
Den får nog följa med imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: åk dit :)

Postat av: marina

haha jaa men det är helt galet störande! grr!! :P

men ja man får klicka några gånger så syns det sen

2009-06-25 @ 23:04:44
URL: http://jiellow.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Häftig skylt :)

Ja Coca Cola Vanilla är riktigt god :D



Läs om Michael jacksons död i min blogg!

2009-06-26 @ 10:45:25
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback