Sommarlov

Det är sommarlov för tusan. Men första veckan här nu ska jag spendera åt förberedelser för att Sommarjobba. Det är massa kurser och så som ska genomföras. Trevligt värre...! Äsch, jag får pengar för det. Det är bra. Haha! Men sedan har jag sommarlov i fyra veckor. Det ska bli skönt! Skööönt som bara den faktiskt.
Ikväll tänkte jag softa (som jag gjort hela dagen). Jag ska se en film som jag velat se i tre veckor nu tror jag. Kanske två...

- Liiiisa jag vill se Jump in...
- Är det den med han med håret?
- Jaaa...
- Hehe, ska vi se Step up eller?
- Liiiiiiiiisaaaaa jag vill se Jump in!
- Save the last dance då?

Men nehe, jag fick inte se den. Vi såg båda filmerna Lisa ville se. Det är för att jag är så snäll!
Jump in blir det ikväll. Så är den säkert asdålig. Bara att jag har för mig att den är bra. Besviken blir jag då.



 En sån här vän ska jag skaffa mig! Han verkar pålitlig...

Kommentarer
Postat av: BETTINA

sv: haha, de gör jag med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback