midsommar i skoghall

Ja som sagt, igår kväll firades midsommar ute i Skoghall. Det var Sannas syster Jenny som hade lagat massa god mat, fixat och donat och allt var så fint. Jag och Sanna bidrig med att plocka två koppar rosenblad som vi la på ett bord, dessutom stekte vi! Ja alltså stekte kött då. Haha, ena riktiga stekare. Kvällen var galet trevlig, med mat, tårta, musik spel, trevligt sällskap och avslutades med lite TP frammåt morgonkanten sådär. Haha... Svåra frågor och jag klarade typ en. Men ändå...
Idag har jag och Sanna degat typ hela dagen. Jag tog tåget hem vid fyra och nu sitter jag här i sängen och är typ död i hela kroppen känns det som. Ska nog ha filmkväll med mig själv ikväll. Lägga mig tidigt kanske? Jo, jag har inget bättre för mig just nu. Eller jag orkar inte ha något annat för mig det är nog därför...



 Haha typ enda bilden jag tog igår.
Sannibanani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback