Midsommar eller?

Det är midsommarafton idag, men det känns det verkligen inte som. På vädret känns allt som midsommar, det är mulet och meningen är att det ska komma regnskurar hela dagen - Det är midsommar det! Dock undrar jag var alla blommor är? De är liksom borta, och vi har inga rosa rosor ute i trädgården, vi har inte ens gula! Så jag kan inte ha en krans med rosor som jag vill ha. Min syster gjorde en åt mig förra året. As söt var den!
Kanske börjar kännas som midsommar längre fram under dagen iofs? Man vet ju aldrig. Jag tror iaf jag ska trotsa vädret och köra på klänning idag. Det är ju som sagt ändå midsommar...


 Söt krans va?
gör en sådan åt mig! Någon?

Kommentarer
Postat av: Linda

åh va söt!

Postat av: jossan

hejhej! ^^ allt bra? :) kommentera gärna mitt inlägg "TRASH CAN" och säg vad du tycker om min nya soptunna? ;),då skulle du göra mig jätte glad! :D

kram

2009-06-19 @ 10:44:55
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback