Många bollar i luften

Idag hade jag ETT ärende på stan här i lilla Säffle. När jag ändå var på G så slog jag alla flugor i en smäll. Jag tänkte ta alla ärenden jag hade. Optikern bland annat. Han hade ingen tid tyvärr. Hm, jag som verkligen behöver testa min syn. Han kunde imorrn, då kan inte jag. Han kunde på fredag, då kan inte jag. Bajs. Jag vill ha glasögon. Eller nej det vill jag inte, jag vill se bättre bara. Linser finns. Jag vill ha linser. Haha.
Blev iallafall Ben&Jerrys och film idag, med Josse, Erica och Lisa. Vi såg Vegas filmen med Cameron Diaz och Ashton Kutcher (eller hur fan han stavar), och jag kan verkligen inte rå för att jag kan typ alla repliker utantill där.
- You know why!
Trevligt var det, och glassen var god. Nu är jag lite trött! Två ganska stressiga dagar har jag framför mig. Men jag har normal blodtryck, det tycker jag är bra!

Josse: Lisa får färga håret lite mörkare tror jag alltså...
Erica: haha jaaa....
Jag: Jag fattar inte?
Josse: HAHA, du är också för blond!

JAHA!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack :) det borde inte vara så jätte allvarligt men om man inte gör något åt det så blir det väl allvarligt.

Postat av: Amanda

sv: jag glömde att svara på hela frågan :D

ena ledare till njuren är stockad så hennes ena njure får ta stryk av detta. så på operationen ska de öppna upp den här ledaren.

2009-06-11 @ 09:59:02
URL: http://amanainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback