Karlstad-Erica-Klippning

Haha jaa, idag var jag ledig från skolan (är ledig istortsett till på måndag), så jag tog en hyffsad sovmorgon, vilket jag verkligen inte har gjort på jättelänge!!! Så jag låg i sängen till halv tolv då jag gick upp och gjorde mig i ordning och åkte till Karlstad med bussen halv ett. Gick till Erica som hade praktik på Nova idag, så klippte hon mig. Det var trevligt faktiskt, och behövligt i och med att jag inte har klippt mig sedan i höstas. Dåligt gjort av mig. Och just nu har jag liiiiite panik över hur kort håret blev. Jag tycker det är så otroligt jätte mega skönt att ha kort hår, men jag älskar när jag har långt hår. Men eftersom jag älskar att ha mitt långa hår så klipper jag mig ju inte, och då blir det slitet och måste klippas mycket när det klipps så då blir det kort. Knasigt, jag vet. Men det är jättefint, och helt ärligt har jag aldrig känt mig finare i håret än vad jag är just nu. Så himla skönt, och som sagt, det växer ju ! haha...


 Sådär ser jag ut i håret nu minsann...
Kortare är det...

Kommentarer
Postat av: Therese

Snyggt blev det iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback