Ibland får jag MVG

Idag hade vi ingen lektion faktiskt. Hm... jag åkte till skolan ändå ju. Haha! Nörd är jag. Men är cool nörd. Vi satt ett tag på multimedian (som vi inte hade, men läraren var där) och så fick vi reda på betygen. Jag och Sanna fick MVG på våran Dino och Nelly grej. Vi fick MVG på våran författargrej och jag fick MVG på mitt bildspel som jag gjorde i början. Dock fick jag dåligt på en youtube grej vi gjorde. Men slutade med ett MVG!!! Nöjd är jag. Dessutom visade det sig att jag har ett MVG i arbetsmiljö. Det känns gött. Aja, resten av betygen kommer väl på fredag antar jag. Roligt när det ser bra ut iaf... haha.
Vi lekte lekar med klassen sen, en lek där vi skulle gissa saker om varandra. Andra namn och sådana saker liksom. Galet roligt, och man vet ganska lite om varandra egentligen. Musiklek blev det med, mitt lag kom sist. Vi var dåliga, men det var kul.

Efter detta gick jag, Sanni och Soffi på stan hela eftermiddagen, shoppade lite smått och gått sådär. Sedan kikade vi på balen. Jag vill med gå på bal. NU! Men jag får snällt vänta ett år till... Haha! Kunde ingen ha bjudit mig på balen i Säffle då? Jag vill gå på den med. Okej, hade väl kanske känts lite dumt, men ändå. Roligt. Jag vill vara prinsessa!


 Jag köpte denna tröjan på Gina!
Söt tycker jag. Sommrig liksom...

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

COOLY

2009-06-09 @ 22:42:25
Postat av: samira

oh grattis, själv har jag aldrig fått ett MVG, haha :)

Postat av: Nina

söt :)

2009-06-10 @ 13:31:04
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback