Herrhagen nästa

Jag och syster flyttar troligen till Herrhagen nu frästen. Lägenheten var jättefin och mycket större än vad jag trodde. Allt var mycket finare än vad jag trodde. Jag kom liksom dit med tankarna "OOOOKEEEJ, vi ska bo i en källare..."
Men vi hade egen ingång från gatan. Det var dessutom en jättefin ingång om man säger som så. Vi hade en hall, med ett kök, vi hade ett sovrum (som vi ska dela) och vi hade en toalett med dusch och bastu. Haha! Det var fint helt enkelt och jag kommer trivas... Dock fick vi till på torsdag att bestämma oss och fundera på saken. Vi har bestämt oss! Vi ringer och säger JA på torsdag.

Flytt till Herrhagen 1 september nu alltså!


 Längst bort på den här gatan ska vi bo ;D haha

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ja de e faktiskt kul, haha.. :D

Postat av: sanna

haha då kommer jag och hälsar på massor :D

2009-06-22 @ 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback