Förkyld

Nu när jag vaknade så var jag dunderförkyld IGEN. Seriöst, har jag fått gris sjukan eller? Taskigt läge eller... Och nej jag ska inte till sjukhuset och kolla det, jag väntar tills jag börjar få ett tryne och en knorr börjar växa ut. Då kollar jag upp det. Haha. Nu efter lite nässpray, allergitablett och en ipren så mår jag ändå ganska bra tycker jag. Haha...
Ska göra mig i ordning och kila upp till Enneby för att låna lite filmer och så tänkte jag mig. Sedan ska jag chilla hela dagen lång.

Det är nationaldagen idag med, och nu är klockan 11.11 jag får önska mig något. Jag hann inte, klockan blv 11.12. Jag är rastlös känns det som, men ändå trött.

Men äsch, ha en mega bra lördag hörrni...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: 2024 är tiden, dvs 20.24 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback