För betygen har kommit...

Idag är det VARMT!!! 26 grader i skuggan på baksidan av huset har vi. And I like it...
Jag såg frästen igår att mina betyg hade kommit, lite småroligt sådär. Med mina 10 MVG och 10 VG var jag ganska nöjd... Sen att jag även har ett IG försökte jag att tänka bort faktiskt. Matte C, jag drömmer mardrömmar om det än. Jag fick 3 poäng på Nationella proven på det. Galet! Men förhoppningsvis ska jag läsa upp det till ett G till hösten.
Dessutom såg jag på min studieplan att jag har 2900 poäng... Eh alltså 400 poäng mer än vad man ska ha. Mina vänner, det är faktiskt tillåtet att kalla mig pluggis nu. Jag erkänner!  Dock är det ju för att jag har gått natur ett år och har lite betyg därifrån... MEN ÄNDÅ LIKSOM!

Jag ska till stranden med min familj idag tror jag!
Kan ju vara trevligt!!!


 Det är en plugg gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback