Fånga dagen

Visst är det skönt att vakna, vara pigg och känna att man har hela dagen framför sig? Man känner att man kan göra precis vad som helst för att man orkar, och man hinner...
Den känslan fanns inte hos mig idag när jag vaknade. Jag vaknade först och främst för ungefär 20 minuter sedan. Fattar ni, klockan är över ett och jag har bara orkat resa mig och sätta mig i sängen. Det är så långt jag har kommit. Snart är klockan två och det är eftermiddag liksom. Dessutom är jag inte ett dugg pigg, fast att jag somnade vid fyra och faktiskt har sovit i nästan 9 timmar. Det är något fel på mig. Jag hade inte ens hört när pappa har varit igång och slipat fönster och grejat hela förmiddagen. Så djupt har jag sovit... Dock gillar jag det egentligen. Det var ett tag sedan nu det var såhär. Förut vaknade jag ofta såhär sent. Mamma säger att jag har blivit stor, det är därför jag inte sover så länge!
Pfft, hon kan vara stor.

Ikväll ska jag ändå faktiskt gå på någon musikal aktig grej. Det är elever från Klässbol som skulle spela upp något här i Säffle. Josse frågade om jag ville hänga på, och jag ville. Jag älskar uppträdanden, för oftast så är det jäkligt bra alltså. Har man tur har man en assöt kille att titta på under tiden också... OM MAN HAR TUR! haha.
Det ska jag iaf göra idag...

Vad ska ni göra?


 Bara för att vi är så coola ;D

Kommentarer
Postat av: Linda

jo, nu känns det okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback