Facebook

Säffle verkar vara det enda stället som inte har sol idag. Kul...
Jag har tittat på 90210, sett kart de sista avsnitten nu och jag tänkte på en sak (har visserligen tänkt på det länge). De började prata om Facebook. Hon bara:
- Du kollade min Facebook eller hur?
Och det verkade det som om att han hade gjort. Det roliga är att det som står på Facebook - det är sant!! Det är bara så. Står det att någon har ändrat sin status till "singel" då är det så att den har blivit dumpad och alla tycker synd om en. Man kan liksom inte ens tänka sig att man bara har ändrat. Man har blivit dumpat that´s it. Haha...
Det är lite roligt tycker jag. Och jag gör ju samma sak själv...
- Jag såg på din Facebook...
Löjligt är det. Som bara den. Eller man bara:
- Sååå du har flickvän?
- Hurså?
- Ja det står det på din Facebook!

PIIIIIIINSAMT!


Kommentarer
Postat av: sanna

fin header! :o

Postat av: sanna

fin header! :o

2009-06-21 @ 16:07:36
URL: http://ssuzie.blogg.se/
Postat av: Via

Grattis du är med och tävlar :)

2009-06-21 @ 16:28:07
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback