De tror att de är något...

Pappa ringde idag och sa att de var på stan, och det hade börjat regna igen så de ville bli hämtade eftersom de inte var klädda för regn. Det jag funderade på var hur man INTE kan vara klädd för regn nu? Det har regnat i tre veckor typ, det hade regnat hela förmiddagen, var uppehåll i tio minuter och de klär sig inte för regn? Hur tänker man då?
De har lite besök i från Östergötland. Jag undrar om de ville visa sig lite coola inför dem. Jag har hört att folk skippar regnjackan för att liksom ha den dära coola "det-regnar-inte-för-att-jag-bryr-mig" - Stilen. Det var nog så... Inte ens paraply hade de med sig.

Det var bara att hoppa in i bilen och hämta de tydligen så vattenkänsliga vuxna människorna!


 Hur kan man gå utan regnkläder eller paraply när himlen ser ut såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback