Slut på sommarlovet

Ja usch, för min del är sommarlovet slut nu! Det känns hemskt ska ni veta... Okej kanske inte riktigt slut. Jag är ju fortfarande ledig två dagar i veckan iallafall. Dock kanske inte denna ledighet sker en helg vilket är lite annorlunda. Jag ska iallafall börja jobba imorrn och fyra veckor frammåt.
Håll blicken på pengarna Josefine, blicken på pengarna...
        Jag har ändå hunnit med att göra endel de här veckorna jag har varit ledig. Jag har varit i Göteborg, Varberg och Ullared Jag har varit på kusten, jag har varit på Arvikafestivalen, jag har varit i Stockholm två gånger. En gång och shoppat och varit på Allsång på skansen, en gång och sett Britney Spears. Sedan var de två första veckorna de varmaste hittills den här sommaren. Så jag kanske inte ska klaga?
Men det är ju det här som är så härligt med sommaren, man hinner att  göra så himla mycket. Och detta har dessutom varit mitt sista sommarlov så... Usch!

Dock jobbar jag 7-14 imorrn sedan jobbar jag först halv fyra på onsdag, och jobbar kväll fyra kvällar i rad. Grejer det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback