Skriver jag i sömnen eller

Hahaha, jag satt och läste igenom mina inlägg om Arvikafestivalen. Jag börjar tveka på att jag ens var vaken när jag skrev dem.
        För det första så skrev jag "klippda". Folk fick sina band klippda... För så stavas det ju! Har aldrig tänkt på det, men jag säger väl säkert klippda, fast jag vet innerstinne att det stavs klippta.
        För det andra så skrev jag i samma inlägg "Jag drömde för övrigt om den där radion när jag sov förut idag. Det var en bra dröm och jag var så proffsig när jag pratade med den"! Det låter ju jääävligt proffsigt att prata med en radio. Jag har inga vänner så jag pratar MED en kom radio istället för att prata i den. Måste ha varit min bästa dröm, när jag pratade med radion!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej, vi har bara testat det på katten men eftersom att han alltid på något sätt lyckas få av sig allt som kommer runt hans hals så har vi slutat att försöka x). Veterinärerna rekommenderar ju den men om den inte funkar så får vi nog köra på halsbanden :). Tack för tipset!

Postat av: Anna

Hejsan!

Trevligt att du tittade in! :-)

Min son som är två år röntgade armen idag, ramlade och slog i den för 2,5 v sedan. Dr sa först att det inte var något men nu efter 2 v visade det sig att han har en spricka i armen. Heja sjukvården!



Kram Anna

2009-07-10 @ 14:43:03
URL: http://smultronrosen.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan!

Trevligt att du tittade in! :-)

Min son som är två år röntgade armen idag, ramlade och slog i den för 2,5 v sedan. Dr sa först att det inte var något men nu efter 2 v visade det sig att han har en spricka i armen. Heja sjukvården!



Kram Anna

2009-07-10 @ 14:43:03
URL: http://smultronrosen.blogg.se/
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Fin Blogg! :D

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :D

2009-07-10 @ 15:28:08
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback