När jag hör din röst

Jag var i Åmål och köpte andra Twilight boken (När jag hör din röst) tidigare idag. När vi stod där i bokhandeln Evelina och jag frågade hon om jag inte skulle passa på att köpa den tredje boken när jag ändå var där.
- Nej jag kommer ändå inte hinna läsa så mycket nu när jag ska jobba...
svarade jag på det!

Det var dumt sagt. Det blir allt en trip till Åmål imorrn igen förstår ni. Jag kommer bli stamkund på den där bokhandeln. Eller ja, jag har ju bara två böcker kvar nu. Haha. Jag har iaf på ungefär 6 timmar läst ur den här boken. Vilket liv jag har va? Det är nästan så att jag ska ställa klockan på halv tio för att vara där när de öppnar. Haha, det vore något det. Jag är inte ens säker på att de öppnar 10 i Åmål? Det känns som om att de skulle kunna öppna 11. Jag är nästan säker på att vissa ställen här i Säffle göra det. Och åmål är ju inte så mycket större? Fast de har ju en bokhandel som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback