MAGISKT ( Michael Jackson dans )

Ja herregud jag hade helt glömt bort. När vi gick hem från bion i onsdags och var nere vid Stureplan, svampen så var det stopp på gatan. Bilarna stod helt stilla, regnet öste ner och mitt på gatan stod säkert över 100 pers och dansade med samma koriografi till Michael Jacksons - Beat it! Alltså ni förstår inte hur mäktigt det var att se. Och alltså själva vädret och ljuset gjorde allt så magiskt. Liksom, regn, mörker, gatljus och street... Alltså step up 2, sista dansen där! HEEEEEELT GAAALET! Jag rös när jag stod där och tittade. Folk kom verkligen från alla håll och dansade. Hittade film med detta på youtube och det visade sig att de tydligen hade varit på plattan och centralstationen tidigare samma dag! Seriöst, titta på när de var på plattan... Jag ryser...


KOLLA DENNA SERIÖST!!!


 Från stureplan! :)

Kommentarer
Postat av: ERIK'S BLOGG

lady och luffsen, hahah :D fel svarat ;D rätt svar finns ute på bloggen nu ;)

Postat av: Fii´kii

Mäktigt!! :)

2009-07-11 @ 00:45:44
URL: http://booyaksha.blogg.se/
Postat av: emmygoodwin

ställ gärna någon fråga i min frågestund sötnos :)

2009-07-13 @ 12:43:07
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback