Ledig.

Idag är jag faktiskt ledig. Det är ganska skönt, fast det är ändå bara en dag så det känns som om det kunde kvitta på något sätt. Det jag ska göra idag är att... hm, ja vad ska jag göra? Jag har ingen som helst aning egentligen. Läsa lite... smågreja och sånt ska jag nog göra.

Jag fick frästen för mig att göra kaffechoklad till frukost nu. Det var evigheter sedan jag drack det nu! Det var Diddi som lärde mig dricka det när vi var kompisar för måååånga år sedan. Hon blandade ihop lite kaffe, lite socker och lite oboy och det blev asgött! Jag lyckas aldrig få det så gott som hon fick det. Det är ett litet mysterium det där tycker jag.

Vad ska ni göra denna söndag?


 Haha jag upptäckte frästen att vi har galet mycket cola burkar i en säck nere
i källaren! Men visst är vi duktiga som ska panta dem ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback