Inget förslag till rubrik

Nu har jag jobbat klart för idag. Helt galet trött i hela kroppen! Det här tar verkligen på mig vill jag lova. Dock har jag typ jobbat hälften nu så det känns sköööönt! Bara lika mycket kvar nu då... Hehe!
Imorgon jobbar jag 7.30-14.15 seeeeeeen är jag ledig till på måndag 16.30, så det är ett bra pass! haha
Det som var lite jobbigt idag var att jag hade glömt att äta mat hemma, så jag var ju ashungrig när klockan var halv fem. Jag trodde jag skulle dö av hunger. Haha ! Inte ätit något sedan dagen innan liksom. Jag hade med mig ett päron som jag åt. Det var dödligt gött...

Nej, nu ska jag nog snart hoppa i säng!


 Jag sover bredvid de här böckerna varje natt...
Drömde btw om att min engelskalärare gav oss ett quiz om Twilight.
Jag kunde allt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback