hehe panik.

Jag vaknade ganska nyss och fick panik när jag såg hur mycket klockan är. Jag har sovit i 12 timmar! Och jag har drömt väldigt mycket kan jag säga.
          Först drömde jag att jag och Erica hade vunnit någon simtävling (mycket simgrejs på tv det senaste ni vet), så de sa åt oss att gå in i omkädningsrummet och sätta på oss våra träningsdräckter. Jag hade skåp 44 och erica hade 99! Varför det var viktigt vet jag inte? Min träningsdräckt var iallafall min ljusrosa Betty Boop mysdress! Ericas var en mörkrosa likadan dress. Sedan fick vi för oss att vi skulle ner i killarnas omklädningsrum... Sedan vaknade jag! Det är väl typiskt att jag ska vakna innan jag kommer ner till omklädningsrummet ens! Hahahaha. Meningslös dröm. Men jag och Erica var visst ena riktiga fenor i vattnet iallafall...

Fast den här har mer mening än den gången jag drömde att jag smällde en påse, jättehögt! Det var liksom allt jag drömde. Att jag blåste upp en påse och sedan smällde den. Men det smällde så otroligt högt att det liksom fladdrade till i håret på folk. HAHAHA! Jag skulle verkligen vilja se vad det är som rör sig i huvudet på mig ibland...


 Nu blev jag sugen på att bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback