God morgon?

Hm, jag vaknade nästan precis nyss! Blev vaken till bortåt fyra inatt så jag har nog inte ens sovit klart nu. Haha... Lisa slutar jobba om en och en halv timme, och jag har inte kommit ur sängen liksom. Grattis till mig!
Regnet öser ner idag också. Ganska skönt det ändå. Jag har haft så mycket att göra de senaste veckorna att det liksom är skönt att bara ligga i sängen och slappa! Jag är så trött.
Som sagt, Lisa slutar jobba vid två här, sen ska väl vi hitta på något tror jag. Dock vet jag ju inte när iofs, men ändå.

Nu ska jag nog äta frukost tror jag... Eller så är det snart lunch? Det är frågan det

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

haha ja det var det verkligen :D:D



tack sötnos :) dina ögon är ju asballa med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback