Fredag ?

Nej usch, inte känns det som fredag idag. Inte nog med att jag jobbar till 21.30... Jag jobbar  imorgon också! Till 21.30 då med. Fast då börjar jag inte förrns halv fem, så jag jobbar bara i fem timmar. Men ändå liksom. . .
Jaja det löser sig, jag är ledig nästa helg iallafall, det är huvudsaken ! Haha.

Har varit på stan tillsammans med pappa en sväng, och nu ska jag läsa några sidor om min lille Edward! haha.

Såg frästen att IDAG för ett år sedan var jag i Barcelona. Kul det... jag vill tillbaka dit. Jag ska tillbaka dit, för jag ska hälsa på Lisa som ska till Barcelona. Det ska jag...


 Helt galet fint var det. Det var en vattenshow! Jag tror till och med att jag har
det på film... Haha. Jag är en nörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback