en timme mer än hälften

Japp, nu har jag jobbat en timme mer än hälften typ... Jag har jobbat 7 timmar, och har alltså bara 5 timmar kvar idag. Dock har jag fortfarande en och en halv timmes rast. Då ska jag äta mat, jag ska läsa några sidor i Twiligt.
        Fattar ni hur töntig jag är. Jag är fast i twiligt, och jag har bara läst 100 sidor. Helt galet! Haha. Men det är tur att jag läser boken efter filmen (för en gång skull) för boken är så jävla mycket bättre än vad filmen är. Jag kan inte rå för det, jag tycker att filmen inte är så bra alltså...Jag hade blivit besviken på filmen om jag hade läst boken först, men nu blev jag ju inte det eftersom jag inte hade några förväntningar. Eller nu i efterhand är jag besviken på filmen! haha.

Jaja, jag har blivit delegerad (eller vad det heter) idag ialla fall. Erkänn att det låter coolt? Det är inte så jävla coolt! Men det innebär iallafall att sköterskan litar på mig tillräckligt mycket för att jag ska få ge vårdtagarna medicin och så.
Jaja, mat och läsa blir det!

Ha en trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback