Åka till Åmål

Haha vi var ute på en biltur till Åmål igår...Det var inte och leka med. Speciellt inte eftersom jag var bilförare! Inte för att jag kör dåligt... Men för att jag har haft körkort i inte ens två månader. Vägen var avstängd på flera ställen för det var översvämning, vi fick köra in i skogen, och det var vatten på vägarna där med, och sedan när vi kom ut stod polisen där och grejer. Det var rörigt helt enkelt. 
        Lisa filmade också undertiden vi åkte. Ungefär hela filmen går ut på att hon och Jocke säger till mig att ta det lugnt, och att det kommer gå bra. Undra om de var nervösa över att det var jag som körde? Jocke började ju resan så fint med att säga:
- Vad läskigt att köra nu...
- eehehe, tack, jag är redan nervös!
- Men jag menar, du har ju inte haft körkort så länge...


Okej, alla tre i bilen var väl nervösa antar jag ! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback