After Beach

Efter jobbet igår blev jag överalad av Erica och Elli att följa med på After Beach på Harrys. Det var roligt, och det var endel folk faktiskt. Så jag är glad att jag följde med!
        Dock tror jag att det kommer bli en tuff dag idag. Jag är ganska trött, pappa har redan börjat bråka med mig så nu är jag på dåligt humör. Tack gode gud för att jag börjar jobba två idag - Vem vet, jag kanske blir på bättre humör när jag kommer till jobbet.

Det nya i vårat hus är tydligen iallafall att om man ställer skorna mitt på dörrmattan (och våran dörrmatta är stooooooor) så flyttas skorna rakt upp och läggs utanför dörren till rummet. Det är det som tydligen gäller nu! Aldrig att de skulle flyttas till skohyllan som vi använder sååååå ofta. Dessutom får väskan inte stå i trappan längre. Inte ens om man ska ha med den så fort man lämnar huset. Jag undrar var det är meningen att jag ska ställa den egentligen? Jag slår vad om att hade jag ställt den på byrån så hade den likförbannat hamnat utanför min dörr.
"Josefine det är meningen att du ska flytta in dina saker som står där ute"
Det fattar väl jag med, men om jag ska ha grejerna med mig så fort jag går ner så är det väl ingen fara om de ligger där ute eller?

Ja herregud, informera mig om allt det nya innan ni skäller på mig TACK!!!


 Tror den här bilden är tagen på en After Beach förra året...
Haha, det var tider det!

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jag tyckte den var jättebra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback