Studenten

Vet ni vad, för första gången någonsin ångrar jag faktiskt att jag inte härdade ut på Natur. Eller bara att jag hade sökt till Media på en gång. Eller så ångrar jag att jag inte har passat på att läsa alla ämnen jag behöver så jag kan ta studenten till våren. JAG VILL TA STUDENTEN TILL VÅREN! Jag hinner fortfarande läsa upp de ämnen jag behöver för att sluta. Det enda jag behöver är Religionen... Fast då är ju problemet att jag inte har någon full utbildning. Jag valde ju media av orsaken att jag är intresserad av det. Så varför inte ta vara på det, och läsa media ämnen gratis när jag ändå får det liksom? Usch ja...
Mamma frågade mig seriöst om jag ville ta studenten till våren - och helt seriöst, jag vill göra det! MEN vad skulle jag göra då? Ingenting! Jag vet inte vad jag vill göra... eller ja, jag vill flytta till sthlm, men sen då? Att flytta är lätt... det är resten som ska funka också. Och dessutom, vilka skulle jag ta studenten med? Ingen i Karlstad som jag känner kommer ta studenten. I Säffle tar alla mina kompisar studenten... Lite knepigt det där.

Nej, det är bara jobbigt just nu. Och jag måste lära mig att jag inte alltid kan fly. Det funkar inte så, och jag kommer garanterat inte att kunna fly hela mitt liv heller. För det är det jag håller på med hela tiden. Men jag har ingenstanns att fly längre, för jag vet inte var jag skulle ta vägen då?

JAG ÄR RASTLÖS OCH UTTRÅKAD AV MITT EGET LIV!!!

Men nedräkning nu, hälften har gått, och för varje dag som går så närmar sig slutet...
Hoppas vårterminen går snabbt

Kommentarer
Postat av: Malin

DU SKULLE BARA VÅGA, DIN JÄVEL. Du stannar hos oss och tar studenten med oss och flyttar till Stockholm med MIG efteråt - om det så ska vara det sista jag ser till!

Postat av: Erica

klart du ska vänta med att ta studenten tills jag tar den älskling! lämna mig inte;)

2009-01-07 @ 21:57:03
URL: http://ericaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback