Stökfia, det är jag det!

Godmorgon hörreni!
Jag hade tänkt att sova 12 timmar inatt. För att bli riktigt jävla pigg!
Istället satt (läs: låg) jag och pratade i telefon till bortåt två där någonstans. Hur lyckas man gå och lägga sig 4 timmar senare än vad man planerat? haha... DÅLIG PLANERING! Jag somnade som en stock när jag väl la mig iaf. Men jag fick bara sova 8 timmar! Dåligt...
Vaknade dessutom av att jag fick ett sms där vid sju någonstans. Det var från Lisa! Jag läste sms:et sedan somnade jag om, utan att jag ens tryckte bort sms:et liksom! vaknade vid halv nio och kom och tänka på sms:et igen. "Skrev hon verkligen det där?", så jag tittade på mobilen, och ja! Hon hade skrivit det, så jag skrattade lite för mig själv och sedan stängde jag ner sms:et. Och när klockan ringde vid 10, så trodde jag fortfarande att jag hade drömt. Och eftersom sms:et inte var uppe på skärmen så tänkte jag bara "Hur fan kan jag drömma sånna saker...", men det visade sig ju att det var ingen dröm! Så ehm jaa! HAHA, men kul var det!

Väntar på att Lisa ska ringa mig nu så att jag får reda ut mina drömmar! Haha, märks senare vad det blir...

Nu ska jag borsta tänderna och sedan tigga skjuts av pappa till bussen!


 Frästen, jag har varit vaken en timme...
Jag kan inte ens förstå hur jag lyckas stöka till så mycket på så kort tid!!!
Jag kan inte förstå att jag verkligen låg i den där sängen för en timme sen

Kommentarer
Postat av: dena

va mysigt rum, hehe!!



tack så jättemkt! nej oth är underbart:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback