Nu läser ni...

Haha är det inte lustigt, det är de dagarna jag inte uppdaterar min blogg jag har flest läsare... Hur tolkar jag det? Att ni gillar mig som bäst när jag inte skriver?- JAG SKITER I DET, JAG SKRIVER ÄNDÅ!

Egentligen har jag ingen lust att skriva, för jag mår inte bra!!!

Men men, första dagen i skolan idag. Och vad ska man säga? Allt är som vanligt, men inget är som förut? Ja, det passar väl ganska bra. Hatar skiten! Två dagar kvar, sedan är det helg iaf.. något positivt! Vi hade grafiskt idag, och jag hade en halvtaskig inställning till hela skiten, men jag tror ändå jag lyckades göra något iag iaf. Jag vet inte så noga. Fikade med, en chokladboll vilket typ är det enda jag har åte idag...

ÅH ja det var nog dagens höjdpunkt när sofie sa "ÅTE", jag blev helt lycklig inombords!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha men vadå, johnny depp rankas ju som en av världens snyggaste skådespelare ! :D det är väl... bra (H) hahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback