Lördag

Kvällen hos Sanna igår var jättelyckad. Vi tittade på Let´s Dance, vi tittade på One Tree Hill, vi gjorde ansiktsmasker, vi åt godis och drack cola! Vi åt pizza och vi hade en riktig tjejkväll. Helt otroligt mysigt var det. Dessutom låg vi och pratade nästan hela natten. Vi slutade prata först när klockan var bortåt 06.00 på morgonen! Sedan att vi bara sov till klockan tio har satt sina spår kan jag säga. Påsarna under ögonen är inte att leka med... Haha.
Åkte med tåget hem vid halv ett, var hemma halv två, skulle bort till några kompisar till familjen vid två hemma fyra! Så har min dag sett ut typ. Haha! Men det har varit trevligt, och skönt på ett sätt. För om jag gör saker så känner jag inte hur förbannat trött jag egentligen är. Haha!
När vi kom hem vid fyra så satte jag och syrran oss och tittade på Veronica Mars. Mamma och pappa gick ut med Nelly, och när de kom tillbaka så hamnade de framför det också. Det är typ så det har sett ut de senaste dagarna hemma hos familjen Caesar. Veronica Mars, Veronica Mars, Veronica Mars! Jag är kär i Logan, The bad boy... MALIN SÄG ATT DU FÖRSTÅR MIG!!!!

Nu tog dock mamma och pappa över tv:n och ville se något annat.



 Jag vill gråta!

Kommentarer
Postat av: sanna

toppenkväll ;)

2009-01-10 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback