Hos Erica

Åh igår efter skolan så åkte jag hem till Erica och det var en helmysig kväll som väntade. Vi käkade tacos, vi åt godis, vi tittade på oth, gg och pb! Vi lekte med den helsöta kissekatten - JAG ÄLSKAR DEN! Lilla söta Clara! Vi höll igång till bort emot halv tre där någon gång. Då släckte vi iaf... haha. Då hade det varit full rulle typ. Som det brukar vara med mig och Erica. Haha... Det brukar bli ganska galet om man säger som så! ÅH det var så mysigt! Nästa vecka bliiir igen.

Idag har vi haft grafisk i skolan, gjort muggar. Det gick sådär! Haha, inte heltnöjd med resultatet men ändå... Jag har varit trött idag iaf. Haha...Otroligt trött alltså.
Har varit iväg och tränat en sväng nu också. Första gängen sedan min förkylning började i december. Kändes skönt det med liksom, komma igång med det igen. Haha...

JAg är på G alltså...

Kommentarer
Postat av: Erica

fett roligt och mysigt var det:)längtar till nästa vecka:):):)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback