Hej Snögubbe

Idag när jag vaknade var det decimeter med snö... Iaf 1,5 eller något! haha, ganska glad blev jag faktiskt. Jag gillar snö på något sätt. Även om jag längtar som satan till våren så var det trevligt med snö. Det var trevigt ända till min sula på stövlarna gick mitt i tu. Då fick jag en stor snöklump innanför och det blev blött. Så jag fick lyfta på fötterna ordentligt idag.(Jag som alltid släpar med fötterna...) Har precis fått inse att jag måste kasta mina små älsklingar, och att jg måste leta upp stövlarna jag hade förra året. För NEJ, jag tänker inte köpa nya nu. Om två månader ska det inte finnas någon snö, och vad ska jag då ha stövlar till... Sen köpte jag ju iofs nya på lover. Hm... att jag inte tänkte på det !!!

Vi var och köpte filtar på IKEA idag. Så nu blir det till att börja sy igen! Okej, tre filtar kan jag faktiskt sy. Det tar inte emot lika mycket som det gjorde precis innan jul. Då ville jag gråta... Nu blir jag bara lite tårögd! Det går frammåt minsann. Sedan åt vi företagslunch. Ikeakorv! LOOOOOVE IT! Haha, andra måndagen i rad som vi äter korv där. Dessutom var det samma person som stod där. Hon måste känna igen oss snart, jag menar vi känner ju igen henne.

Jag och Sofie bestämde oss för att gå ut och bygga en snögubbe förut med. Hahaha, det var roligt faktiskt, och den var väldigt fin med. Det var vad alla sa iallafall, fast egentligen tror jag att de ljög! Den var inte så fin.


 LIIIIITE rolig form eller?


Vi byggde om den så hon blev
lite finare!!! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback