Han ger mig mardrömmar

En tjej i klassen berättade för mig att hon troligen hade drömt om mig och Ola här för någon natt sedan! Det var lite gulligt tycker jag. Hon påverkade mig, och inatt drömde jag på sätt och vis om Ola och mig också, fast långsökt liksom. Jag drömde att en skitsnygg (En viss snygg kille) skulle in på mitt rum för första gången. Han gick före mig och jag stannade utanför och blir knallröd i ansiktet och tänker "NEJ, NEJ, NEJ...nej! FAAAAAAN, jag har en enorm bild på Ola på väggen...FAN!!!!" Och jag vaknade och kände mig helt generad, sedan somnade jag nog ganska snabbt efter det och fortsatte drömma. Så jag gick vidare in i rummet och jag tittar på väggen, till min lättnad är bilden på Ola borta och jag tänker "När fan tog jag ner den?" Sedan ser jag vad som sitter på väggen istället. VARENDA bild jag någonsin har ägt på killar! Och jag lovar, det är många!!! på min säng sitter min lillasyster och ler lite gulligt och jag säger:
- Evelina vad gör du?
- Jag har ju satt upp alla bilder, som du sa att jag skulle göra!
- NEJ :|  jag har inte sagt det!
- Jo =D
Helt generad var jag!

Idag tog jag bort Ola bilden som jag har inglasad, jag ska sätta något annat i den glasramen istället!
OLA GER MIG MARDRÖMMAR!


 Men söt är han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback