Chris Brown

Jag vill på Chris Brown. Och varför har jag inte kommit på det tidigare? För att jag inte har velat gå tidigare kanske. Men han är ju så oändligt bra, och varför ville jag inte tidigare? Kanske för att jag är så jävla trött på nästan allt som finns just nu, så därför vill jag gå på Chris Brown. Antingen så är de så, eller så är jag bara helt dum i huvudet. Jag hoppas nästan på att jag är så trött, för jag vill inte vara helt dum i huvudet.
Jag sitter här och förgäves försöker få tag i biljetter. Tradera, Blocket... men ingen svarar mig! Jag behöver veta idag, varför kan de inte förstå det? Jag vill ha ett mail, eller ett telefonsamtal där de säger:
- Hej Josefine, biljetterna är dina, om du vill ha dem!
JAG VILL HA DEM SÅ RING DÅ!!!!!

Deprimerad är jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback