Universitet i Luleå

När jag kom hem förut så gav mig mamma en stor tjock kataog och sa:
- Den här är till dig Josefine!
ÅH tänkte jag, en katalog vad spännande att jag har fått en sådan, så jag kramade glatt om den och tänkte "Såhär är det när man börjar blir stor, då får man kataloger". Sedan kollade jag vad det var för något, det var från Luleå Universitet. Jag blev lite stött och tänkte på att mamma har pratat mycket med mig de senaste veckorna om vad jag ska göra "när jag blir stor", så jag frågade lite surt:
- Är det du som har beställt den här åt mig eller?
- Ja vi funderade lite på var vi tyckte du skulle gå, och Luleå det kändes lagomt nära! hehe...

Det var inte hon som hade beställt den, det var Luleå som skickade den till mig!


Kommentarer
Postat av: Erica

haha, den katalogen fick jag också, blev nästan rädd, inte ska jag bli ingenjör inte tänkte jag och kastade den:O! Sen så kom jag på att jag tar ju inte studenten i sommar så varför får jag katalogen, surt:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback