Stockholm i mitt hjärta...

Jaha, så var man hemma i lilla Säffle igen då, efter två dagar i huvudstaden! Men oj så vi hann med saker. Haha, igår hann vi iofs inte med så mycket, eller jo. Det beror på hur man ser det! Vi shoppade från 11, då vi kom, sedan var vi väll på hotellet vid 20.30 tror jag. Då var vi klara och hade shoppat massor. Kvällen spenderade vi helt utslagna på rummet, och tittade på Let´s Dance! haha. Röj var det.
        Idag hann vi med att gå på High School Musical! FETT BRA. Alltså jag älskade första filmen när den kom. Jag tror jag såg den liksom 5ggr på två dagar, så kär var jag i den. Andra filmen sög, och tredje var jag nog för stor för att se. Dock tror jag att det ska vara meningen att jag ska vara för stor för musikalen nu med, men jag är förälskad på nytt! Haha. Efter detta kikade vi runt på söder lite, shoppade mer, sedan kom vi till mitt mål - KENNY STARFIGHTER UTSTÄLLNNIGEN! Haha, okej så speciall var den inte. MEN, det var Kenny Starfighter, och det första man möttes av var Kenny på en bildskärm som sa "Wolli Bolli", det var rymddräckter där inne, det var saker från filmen som man fick provsitta i, och självklart fanns det en Hairminator! Haha, jag blev helt glad av att vara där inne. Jag ville bara springa runt med en mantel över axlarna och skrika "Jag är Kenny Starfighter, titta jag leker med lasern!"

Tror att mamma skämdes lite över mig och Evelina en stund där på stan också då hon helt plötsligt sa:
- Okej, nu låtsas vi att vi jobbar på ett bibliotek då tjejer!
(Nej, hon är inte alls inspererad av ICA reklamen!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback