sovmorgon

Haha, jag tog mig en rejäl sovmorgon imorse alltså! Jag somnade så tidigt som vid halv tolv igår, och vaknade ungefär kvart i tolv idag. Kändes mega skönt och jag är riktigt utvilad. Haha, så jag har varit ute och övningskört idag, vilket gick skitbra! Jag är på G nu alltså, snart blire körkort! Förhoppningsvis...
        Annars har jag inte hunnit med så mycket idag faktiskt. Bara varit vaken i fem timmar än iofs! Men ändå liksom... Haha, tror jag ska lägga mig och kika lite på film, sen vill jag har Ben & Jerry glass också. Jag är helt fast i just den glassen. I LÖV IT! Cookie dough... Mmmh! Haha, lisa kommer över hit med, kanske kan vi åka och köpa oss lite glass då och mysa framför film. En american feel good movie maybe! Jag vet inte ens om det finns något som heter så, men om det inte finns så hittade jag just på det! Haha, en film där de äter Ben & Jerry glass vill jag se...


 Give it to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback