Sjunga i duschen

Jag sjunger i duschen! (Nu är det avslöjat) Och jag duschade precis, och kom på mig själv med att stå och sjunga på en helt värdelös åt, med ännu värdelösare text. Okej, den är ganska roligt! Men just att jag kom på att sjunga den i duschen gör mig lite nervös jag menar "Jag vill ha en hönsnätsbur med alla ex uppe på vinden...."
Sedan kom jag och tänka på när min lillasyster var och mötte hennes dåvarande pojkvän och på vägen hem pratade de just om att sjunga i duschen och min kära syster berättade glatt för honom att jag brukar verkligen ta i när jag sjunger i duschen! (ja nu har jag avslöjat det också).
Jag som var ensam hemma hade precis hoppat in i duschen och övade på mina högsta opera toner när jag hör någon knacka på badrumsdörren och säga:
- Josefine, du är inte ensam hemma längre!
Och nej det var jag inte nej! Sedan dess har jag bara tagit mina vackra inövade toner...


 Jag är ändå lite orolig över varför jag sjöng den här låten!

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

Jag älskar när du sjunger i bussen tänkte jag skriva, duschen menade jag!

2009-02-04 @ 13:18:55
Postat av: sanna

hahahaha du är allt rolig du ;)

2009-02-05 @ 10:24:24
Postat av: Anonym

haha josefine jag har historia, sitter och läser det här och börjar skratta! alla kolla på mig

2009-02-09 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback