Saru?

Min söta lilla vän Linnéa kom på besök igår kväll. Vi åt advokado soppa med räkor som min syster hade lagat till kvällsmat, sedan avslöjade hon att det egentligen var en förrätt! haha... Men vi åt det som varmrätt. Efter detta så poppade vi massor av popcorn och spendrade kvällen till att titta på ALLA Kenny Starfighter avsnitt. Och jag lovar ,det är något alla borde göra. Vi blev helt fast.
        Jag trodde verkligen inte att det var så bra! Jag trodde att det skulle vara lite halvbra men ändå att man tyckte det var barnsligt. Haha, men det är verkligen det bästa som någonsin gjorts. Dock var vi väldigt överrens jag och Linnéa - det är egentligen ingen barnserie. Haha, fy fan va bra! Saru? Vi tittade på det i lite mer än tre timmar tror jag. Haha. Och vissa stunder var det så spännande att man inte visste var man skulle ta vägen riktigt

Idag började vi dagen med att göra fattiga riddare och drick vanilj latte;) haha! Jättegott var det och jag blev riktigt impad över mig själv när jag klarade av att göra det. Hade mamma varit hemma så hade hon också blivit det, det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback