Pinsamt värre

Jag var tönt och hängde på bilddagboken när mamma kom in på rummet. Jag ville inte visa vilken tönt jag var så jag tryckte ner det. Men på sidan av sidan liksom så är det ju reklam? Fattar ni? Haha, alltså längst ut  på höger sida är det reklam? Iaf så var det ljud, så när jag råkade hamna med pilen på reklamen så säger en röst:
- Min snopp är sne, är det normalt?
eller något liknande sa han iallafall. Mamma tittade lite konstigt på mig, och jag blev generad och mummlade för mig själv "Kuk skulle du ha..."
Sedan förklarade jag för mamma att det var bilddagboken. Jag såg på mamma att hon tänkte "TÖNT TÖNT TÖNT!"

Nej jag har egentligen inget emot bilddagboken!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

haha din jävla tönt!

2009-02-22 @ 10:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback