Myskväll hos Josse

Var som sagt hos Josse ikväll. När jag kom hade hon precis lagat mat åt oss - Wook med nudlar och kycklig. Det var nog den godaste wooken jag har åte faktiskt! (typ första ggn jag åt det men ändå!!!), sedan blev det glass och varma hallon till efterrätt. Sedan satte vi på tv:n och kikade på Let´s Dance med ett halvt öga, samtidigt som vi planerade nästa helg typ. Vi åt popcorn också, ehm, tre påsar åt vi!!! Men vadå, vi har alltid tyckt om popcorn. Och Josse är faktiskt den enda kompis jag har som tycker om det lika mycket som jag! Sedan skulle josse sminka mig (riktig tjejkväll), och greja till mig i håret. Hon gjorde det liksom lite på måfå och det blev hur snyggt som helst. Helt impad blev jag.

Fick tillbaka min svarta tröja som jag hade glömt där med, visade sig också att jag hade glömt hårsnoddar! (Y) HAHA, det visste jag inte ens om. Och en kortlek...


 

Kommentarer
Postat av: Lollo

låter som en mysig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback