Le för sig själv

När jag och Linnéa satt på busstationen förut så såg vi en kille som satt med mobilen i handen. Dessutom log han för sig själv. Han log bara större och större, sedan lite mindre, sedan ryckte det till i mungipan på honom igen. Han mimade några ord för sig själv, och blicken var hela tiden fäst på mobilen! Haha, det gjorde mig glad också, och jag och Linnéa satt och log minst lika löjligt vi! Så kan det vara...Vi funderade på om han läste sms, eller om han spelade spel? Folk blir ju glada för så olika saker ju! Haha...Men jag brukar ju faktiskt också le för mig själv, det händer tillochmed att jag fnissar till för mig själv lite då och då. När jag fnissar brukar jag vilja asgarva, men kan inte!


Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

så jävla söt

2009-02-04 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback