låt den rätte komma in

Jag stod här uppe på rummet så lugnt och gjorde mig i ordnig, och så hörde jag något låta. "Det är nelly" tänkte jag. Sedan hörde jag någon gå ute på hallen, fram till min dörr... jag blev livrädd eftersom ingen är hemma vid den här tiden liksom. Det knackade på mig dörr, och mitt hjärta slog nästan dubbla slag. Men jag öppnade... Så smart är jag!
När jag tror att huset är tomt, ingen av mina föräldrar är hemma, inte min syster, och det knackar på dörren - Då öppnar jag!
Det var iaf min syster, jag hade missat att hon är hemma idag, så hon stod där ute lite halvtrött i morgonrock och säger:
- Vill du ha frukost?
- ehm... säger jag som fortfarande är livrädd. Lite varm chocklad, och en ost smörgås skulle väl inte skada.

Så det gjorde hon till mig! Ens syskon kan allt vara bra söta ibland... jag fick tillochmed lite hjärtan på toppen av grädden i chokladen, och en smilis på smörgåsen


Kommentarer
Postat av: evelina

jag är jämt söt. Du bara förnekar det för det mesta : > !

2009-02-20 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback