Jobbigaste dagen

Jaha då är veckans typ jobbigaste dag avklarad. Och den här veckan är det verkligen den jobbigaste dagen också. Haha... Känns typ som om det var sista dagen innan lovet nu. Iaf sista hela dagen! Haha...
Har gått ganska snabbt ändå, fast att vi slutade fem. Engelskan tittade vi på film. Arbetsmiljön satt jag, Sanna och Malin och tittade på resor, kläder osv, osv! JÄTTEKUL! Haha. Sen på mediekommunikationen så var det ganska slapp också får jag lov att säga.
Multimedian är ganska jobbigt just nu annars, ska göra något jag vet inte riktigt vad det är bra för!

LINNÈA, bli frisk !


 Haha hoppas du blir frisk av den här!

Kommentarer
Postat av: Lenny 24/7

AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA

JAG SKA, JAG SKA :D:D:D:D

2009-02-17 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback