Hovfjället

Jaha, imorse var det bara att stiga upp i gryningen. Haha, okej klockan var nästan halv åtta innan jag tog mig ur sängen. Åtta satt hela familjen Caesar i bilen och var på väg till Hovfjället. När klockan var tio över åtta sov Josefine! Vaknade först av att Evelina pickade på mig två timmar senare. Jag sov som en stock hela vägen.
        Skulle iaf åka snowboard idag. Av erfarenhet så visste jag att jag var värdelös på det. Men ehm, jag åkte ganska bra ändå måste jag säga. Klarade liften galant, stallde mig på brädan och åkte ner. Så det var jätteroligt att åka tycker jag. Höll mig dock till barnbacken hela dagen för att inte bryta ihäl mig totalt! haha... Den sista timmen bytte jag till vanliga skidor och åkte i de andra backarna lite också. Jag måste har blivit mycket tuffare, för backarna verkade inte alls lika branta längre. Iofs älskar jag att köra störtlopp men ändå...

Dagens roligaste var iaf när vi skulle äta mat och mamma säger:
- De bakom oss, pratar de holländska eller tyska tro?
- Ehm... Det är danskar!
- Jaha, där ser man.


Behöver jag frästen nämna att vi har fått äta semlor hela dagen idag med?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback